چهارشنبه, 01, آذر

هرکسی این روزها از ایمیل استفاده می کند اما هنوز این سوال مطرح هست که واقعا بازاریابی ایمیلی واقعا کار میکنه !

تعداد ده ها یا صدها ایمیل در طول روز و هفته بسیار هولناک است آیا واقعا این تعداد ایمیل ارسالی باز می شود ؟ اگر باز می شود چرا باز می شود؟ بیایید با هم در مورد چند حقیقت مورد نیاز در مورد بازاریابی ایمیلی که باعث می شود کیفیت ارسال ایمیل بالا رود و در نتیجه ایمیل های بیشتر توسط کاربران باز شود را بررسی کنیم.

بازاریابی ایمیلی بهترین و کم هزینه ترین روش برای رسیدن به مخاطبان هدف است. انتخاب بهترین عنوان، عنوان خوب باید در عین کوتاه بودن از عبارات جذاب و کلیدی و ناشی شده از جان متن ایمیل باشد تا بتواند کاربر را مجاب کند که باز کردن ایمیل حتما به نفع او خواهد بود.

انتخاب لیستی از ایمیل های کاربران، بازاریابی ایمیلی باید بر اساس لیستی باشد که شما قبلا خود آن لیست ایمیل را تهیه کرده اید این لیست می تواند اعضای خبر نامه شما یا مشتری های شما یا افراد علاقه مند به دریافت ایمیل از شما باشد.

چگونه با استفاده از ایمیل بتوانیم کاربران جوامع مجازی خود و تعداد فالوورها یا کاربران کانال یا صفحات مجازی خودمان را افزایش دهیم.: ایمیل می تواند با متن و هدفی مشخص هربار معرفی کوتاهی از صفحات جامعه مجازی شما داشته باشد و اتفاقات اخیر درصفحات جوامع مجازی در آن برای اطلاع رسانی انتشار داده شود.

بهترین زمان برای ارسال ایمیل چه زمانی است؟ (این زمان می تواند همیشه قابل تغییر باشد): بهترین زمان برای ارسال ایمیل را باید از گزارش هایی که سامانه ارسال کننده ایمیل در اختیار شما قرار می دهد انتخاب کنید و آن زمان زمانی است که بیشترین تعداد باز شدن ایمیل ها در آن زمان بوده است .

آیا قالب ایمیل شما واکنشگرا یا responsive هست ؟چرا باید قالب ایمیل حتما واکنشگرا باشد؟: ایمیل هایی که در قالب واکنشگرا هستند بهتر دیده واثر گذار تر می شوند. به دیلیل اینکه در هر دستگاهی که باز شوند چه موبایل و چه تبلت و چه سیستم های رومیزی، همه به صورت استاندارد نمایش پیدا می کنند و قسمت های هدف در متن ایمیل به خوبی در هر دستگاه دیده و شناخته می شود.